Forum www.69ldh.fora.pl Strona G│ˇwna www.69ldh.fora.pl
harcerstwo
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Hashimoto thyreoiditis

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.69ldh.fora.pl Strona G│ˇwna -> dowcipy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Kom. szczepu



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 13:50, 27 Mar 2014    Temat postu: Hashimoto thyreoiditis

mialam operacje w Gliwicach par─Ö dni temu, ale operacj─Ö usuni─Öcia PRZYTARCZYCY. [link widoczny dla zalogowanych] Konsekwencj─ů jest z┼ée samopoczucie lub powa┼╝na choroba, na kt├│r─ů nikt nie mo┼╝e nam pom├│c. im pozniej go zrobisz tym wieksze prawdopodobienstwo wykrycia przez test tego hormonu.
Papatki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W krótkich słowach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
TAK WI─ÖC ZABIEG POLECAM!

Efekty nawet po jednym zabiegu s─ů spektakularne.Niestety zabiegi s─ů do┼Ť─ç bolesne. [link widoczny dla zalogowanych] Gorzej przy ladowaniu bo wtedy przez cisnienie uszy sie zatykaja.

to cechy charakteru, a nie wieku. Ale nadal mam nadzieje ze jak nie bede w nim za wiele grzebal to sam jakos zejdzie. W 6 tygodni. S┼éysza┼éam ┼╝e najwiecej polak├│w mieszka poza Veron─ů, ┼╝e tam cz─Östo mo┼╝na zobaczy─ç polskie blachy. 2- Mo┼╝e i Polacy to wymy┼Ťlili imi─Ö ale ka┼╝de imi─Ö jest wymy┼Ťlone przez kogo┼Ť... [link widoczny dla zalogowanych]
ManyPenny, jak tam wizyta u ginia? wzrost - 174 cm, waga - 54 kilo (c├│┼╝, po ┼Ťwi─Ötach mog┼éam mie─ç wi─Öcej), w pasie - 57 cm. kiedy poruszam sie w domu na kulach nie moge nic dzwigac, i nawet teraz jak juz nie raz chodze o jendej kuli to tym bardziej nie moge bo to jest nacisk na kosc,.. By┼éa rewelacyjna. Co Wy na to? posrednika w obrocie nieruchomosciami i zarzadcy nieruchomoscia?? w takim razie ja wsp├│┼éczuj─Ö poczucia humoru
Śmiech na sali i już.
No i co jest najwa┼╝niejsze - naprawd─Ö czego┼Ť si─Ö nauczy┼éam.
Odczuwam wielki konfort id─ůc w┼Ťr├│d rega┼éu ze s┼éodyczami a moje r─Öce zwisaj─ů wzd┼éu┼╝ tu┼éowia, nie b┼é─ůdz─Ö oczami po czekoladkach i batonach
Virenda Somersa z Mayo Clinic w Rochester w USA, zawarte w nich tzw.
bananarana-cruel summer
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo np.
[link widoczny dla zalogowanych]
przepraszam czy mogłabys podac adres do ich stronki


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Kom. szczepu



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 14:33, 04 Kwi 2014    Temat postu: wiec prosi┼éabym o zdj─Öcie dzi─Ökuje z g├│ry

warto┼Ť─ç filmu uton─Ö┼éa w krwi
[link widoczny dla zalogowanych]
Poczytaj wi─Öc o zdrowym od┼╝ywianiu! Pozdrawiam wszystkie dzielne osobki.Jak sie mieszka z rodzina to chyba staje sie to niemozliwoscia.Niech mezowie.zaczna gotowac a co
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Brzuchol ten najgorszy mi zleciał i to jest najważniejsze. [link widoczny dla zalogowanych] I jest to tak samo groźne jak przyspieszone bicie serca które wynosi jedynie ok 4-5 uderzeń na minutę a jest przy LIDZIE obserwowanlne !!
krystalicznymi, przezroczystymi, szklanymi) witajcie w niedziele palmowa,palemki poswiecone juz? nie chudnie si─Ö a je┼╝eli tak to minimalnie i tylko na pocz─ůtku. [link widoczny dla zalogowanych] W 2012 to by┼éo 20 miejsce w┼Ťr├│d pracodawc├│w. [link widoczny dla zalogowanych]
Jakby nie by┼éo m├│j Braciszek nie jest Twoim fatalnym zauroczeniem I ma swoje mankamenty Krzysiowi by┼éoby bardzo mi┼éo ale do ko┼äca nie wiedzia┼éby z kim rozmawia (nawet gdyby┼Ť si─Ö przedstawi┼éa). Partnerka powiedzia┼éa, ┼╝e jest zadowolona z seksu ze mn─ů ( osi─ůgn─Ö┼éa dotychczas do 7 orgazm├│w). ;// Tym razem torbiel nie utworzy┼éa si─Ö na jajniku, ale ca┼éy jajnik by┼é torbielk─ů (zdrowy jajnik powienien mie─ç normoechogeniczn─ů struktur─Ö, ten mia┼é - lito- torbielowat─ů). Katowice Dlatego te┼╝ kupuje produkty r├│┼╝nych marek i cz─Östo testuj─Ö nowe. Jednym z objaw├│w PCO jest oty┼éo┼Ťc, nadwaga !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie og├│lnie ju┼╝ dobrze,chocia┼╝ jeszcze ┼Ťpi─Ö na wznak,wsparta na 2 poduszkach;pr├│bowa┼éam le┼╝e─ç na boku(jak zwykle),ale obawa o szwy kaza┼éa mi na- tych-miast wr├│ci─ç do pozycji na wznak,nie ma co szar┼╝owa─ç.G┼éowa do g├│ry ,Olala,s─ů zdecydowanie gorsze operacje ni┼╝ usuni─Öcie tarczycy.Trzymaj si─Ö,pozdrawiam serdecznie - dan47.
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja chodzę do fryzjera na Tomex i jestem zadowolona, natomiast absolutnie nie polecam salonu na os.Albertyńskim, bodajże 16a.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam wszystkich!Tydzie┼ä temu zakupi┼éam orbitreka marki York, kosztowa┼é sporo bo 1650z┼é., ale uwa┼╝am ┼╝e lepiej wyda─ç na dobry sprz─Öt.Od 10.06 do dzi┼Ť zgubi┼éam 36kg., je┼║dzi┼éam na rowerku stacjonarnym, ale niestety by┼é bardzo intensywnie u┼╝ywany i zacz─ů┼é si─Ö ju┼╝ psu─ç i okropnie skrzypia┼é, a mam 5 miesi─Öczn─ů c├│rk─Ö i budzi┼éa si─Ö przez tem ha┼éas.Orbitrek jest super niec nie s┼éycha─ç podczas jazdy.Musz─Ö przyzna─ç ┼╝e jazda na rowerze by┼éa niczym w por├│wnaniu z orbitrekiem.Je┼╝d┼╝─Ö codziennie po godzince ijakschodz─Ö z niego to nogi si─Ö pode mn─Ö uginaj─ů.┼╗ycz─Ö wytwa┼éo┼Ťci w je┼║dzie i pami─Ötajcie ┼╝e tylko je┼Ťli b─Ödzieci je┼║dzi─ç systematycznie to b─Öd─ů efekty.Pozdrawiam serdecznie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co o tym myslicie, bo ja sie troche boje zaczynac to brac, co myslicie? [link widoczny dla zalogowanych] Ja ostatnio w akcie desperacji poszłam do CCC i co?
a i dodam ze nie bralam ┼╗ADNYCH tabletek!!!! Bede wdzieczna Prosz─Ö o wasze opinie oraz o info na emaila o wszystkim co wi─ů┼╝e si─Ö z tak─ů dzia┼éalno┼Ťci─ů . dopiero teraz si─Ö zdecydowa┼éem, gdy┼╝ wcze┼Ťniej studia, praca i tak zlecia┼éo kilka lat. ja monitoring traktuje w taki sposob, lepsza dla mnie jest jasna sytuacja. [link widoczny dla zalogowanych]
Natomiast Turccy mieszkaj─ůcy w Europejskiej cz─Ö┼Ťci chodz─ů zwyczajnie nowocze┼Ťnie ubrani, zwyczajnie si─Ö zachowuj─ů, je┼╝d┼╝─ů samochodzmi, prowadz─ů w┼éasne firmy ( cz─Östo s─ů to sklepy, a raczej salony odzie┼╝y lub restauracje czy kawiarnie b─ůd┼╝ hotele). Obecnie grozi mi czwarta. Polecam wosk nablyszczajacy z Joanny tym bardziej jesli masz wlosy puszczace sie, suche, bez blasku (nie polecam do tlustych!!). a po drugie stosowala diete z zaupka kapusciana. od kilku dni, chyba od okolo 4 dretwieje mi jeden palec lewej reki, ten najmniejszy. Ja studiuje po┼éo┼╝nictwo na Warszawskim Uniwerku Medycznym i wiem ┼╝e dobrze wybra┼éam, studi├│w nie zamieni┼éabym za nic w ┼Ťwiecie! M├│j kole┼Ť mia┼é podobnie, my w liceum na imprez─Ö, na koncert, do kina , a On s┼éu┼╝y─ç do Mszy, uk┼éada─ç plan pielgrzymki do Cz─Östochowy, na nocne czuwania itd............
Tak si─Ö zastanawiam, jak Ci pom├│c...?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

TRZEBA MIEC JAKAS WIEDZE.
[link widoczny dla zalogowanych]
mi odpowiadalyby lekko rozszezane na dole, a mocno dopasowane na gorze biordowki.. 5)Klubbheroes - Poco Loco (Poco Extended Mix)(www.dj witek.prv.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wierz─Ö ┼╝e z tego wyjdziesz, musisz tylko ostatecznie zdecydowa─ç, ┼╝e naprawd─Ö chcesz z tym sko┼äczy─ç! [link widoczny dla zalogowanych] W ka┼╝dym razie na pewno co┼Ť tam siedzi.
Witam wszystkich. Ale w dzie┼ä jest wszystko w porz─ůdku, mo┼╝na odpocz─ů─ç bo urlop na ca┼éy miesi─ůc dali Co do blizny to nie mog─Ö nic powiedzie─ç, bo p├│ki co wszystko si─Ö goi. slonko jak mi Twoje nasienie smakuje ) - oni tez lubia komplementy - nie tylko my. chodzi mi o to, ┼╝eby ┼╝o┼é─ůdek sie skurczy┼é i ┼╝eby odbic sie od dna bo w┼éa┼Ťnie je osi─ůgne┼éam.u mnie nadwaga nie wp┼éywa tylko na wygl─ůd ale ja sie strasznie do┼éuje psychicznie. M├│j email: [link widoczny dla zalogowanych]
Na konsultacje nie trzeba sie umawiac a kosztuja jak dobrze pamietam 80 zl Magbetyczny, bardzo cichutki.. leki nasenne to nie zabawka. Powodzenia Zolty motylek, mam go brac przez 10 dni a nastepnie zacz─ůc kuracje betadine 1 co drugi dzien. kasiula
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Powinni to zrozumiec. jest to Pani Aneta i pracuje w salonie \\\M├│j styl\\\ w katowicach ligocie na ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam zamiar wytrzymac 10-14 dni. [link widoczny dla zalogowanych] zobaczymy jak minie noc.
Szybki do┼Ť─ç by┼é i zwia┼é na pod┼éog─Ö, wtedy kapciem ju┼╝ z ┼é├│┼╝ka pr├│bowa┼éam go dobi─ç ale skubanego ci─Ö┼╝ko by┼éo zabi─ç dopiero za kt├│rym┼Ť podej┼Ťciem go wyko┼äczy┼éam. igg - 410 Wyszli┼Ťmy z domu, bo chwilami by┼éa taka niezr─Öczna cisza... witam serdecznie, wczoraj pani ginekolog r├│wnie┼╝ przepisa┼éa mi Gynalgin oraz Clotrimazolum w kremie. No to ona najpierw zrobi┼éa mi przediza┼éek z innej strony bo stwierdzi┼éa, ┼╝e mam nieprawid┼éowo i najpierw wzi─Ö┼éa si─Ö za obcinanie a potem zrobi┼éa pasemka tylko na koronie bo powiedzia┼éa, ┼╝e jak chc─Ö delikatnie to tak b─Ödzie wystarczaj─ůco i b─Öde zadowolona. [link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli jednak chcesz zostawi─ç swoje namiary, masz zamiar spr├│bowa─ç zapraszam do odwiedzenia naszej strony internetowejwww.agencja-wsparcie.pl , tam masz wszystkie numery i adres firmy. Zadnych galaretek i bardzo malo wiary w to co pisza na opakowaniach zasadniczo jem tylko to o czym wiem na 100% ile moze miec wegli. ludzie nawet nie wiecie jak podnosicie cz┼éowieka na duchu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mozecie mi kogo┼Ť polecic?? Przykro mi nie wiem co Ci jeszcze poradzi─ç. 3 miesi─ůce temu odstawi┼éam Ya┼Ťmin i od tamtej pory nie mialam okresu poszlam do lekarza bo by┼éam pewna, ┼╝e jestem w ci─ů┼╝y.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Kom. szczepu



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 16:39, 05 Kwi 2014    Temat postu: Po zabiegu nie spuch┼éam ani troch─Ö.

jakby┼Ť si─Ö zmierzy┼éa rano i wieczorem, to by si─Ö okaza┼éo, ┼╝e ci 2 cm wzrostu nagle uby┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Może mi doradzicie jakich produktów uzywać żeby loki były trwalsze? nie polecam gravistatu na te problemy jesli nie pasuja do waszego profilu..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

2) a dlaczego akurat do nas pani złożyła podanie? [link widoczny dla zalogowanych] W czasie głodówki nie powinno się stosować Kosmetyków.
Preferuje jednak glodowki na wodzie i diety owocowo-warzywne.To dzieki nim jestem zdrowa.Metod oczyszczania jest wiele,my mozemy wybrac jedna z nich lub robic polaczenie z inna metoda ,a wszystko polega na tym zeby oczyscic organizm.Wtedy choroba nie ma miejsca.Samopoczucie jest doskonale i chyba o to chodzi. No wiesz, KSI─ä┼╗─ś a facet po studiach mieszkajacy w duzym miescie to dwie rozne sprawy A i nie zamiezam z nim bra─ç ┼Ťlubu od razu! I powiem Wam, ┼╝e jak od czas├│w liceum do tej pory nielubi┼éam (czy te┼╝ poprostu by┼éam leniem) je┼╝eli chodzi o wi─Öksz─ů aktywno┼Ť─ç ruchow─ů tak teraz martwi─Ö si─Ö co b─Ödzie w ┼Ťwi─Öta jak pojedziemy do te┼Ťci├│w a tam orbitreka nie ma. Strasznie du┼╝o musia┼éo zmienic sie w Ko┼Ťciele skoro z powodu alkocholizmu m─Ö┼╝a czy choroby typu padaczka proweadza do uznania ma┼é┼╝e┼ästwa za niewa┼╝ne. czekam dziewczyny na newsy od was [link widoczny dla zalogowanych]
A jasne,ze przyznalam,co do tego tematu jestesmy bardzo zgodni... czy one b─Öda potrafi┼éy to samo z makija┼╝em i wlosami zrobi─ç w domu a tutaj tak bardzo sie tego nie odczuwa, gdyz cwiczenia sa zroznicowane i nie tak monotonne Zrob biszkopt i przeloz czyms wyjatkowo smakowitym i poczestuj znajomych,lub maseczka na wlosy to tez dobry pomysl Dzi─Öki za adres stronki Deszcz lal jak szalony, grad wielkosci gruchu (mam nawet zdjecia tego zjawiska) burza z piorunami, no ogolnie szczyt radosci Przygotowanie do samej ekstrakcji to by┼éo jakie┼Ť 15-20min.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zazwyczaj wyglada o wiele lepiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
A moze mi ktos pomoze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zalozyla mi ksiazeczke ciazowa .. [link widoczny dla zalogowanych] probowalam tez w instytucjach matrymonialnych ale narazie kicha.....moze mam zbyt wysokie wymagania ....
wtedy nawet nie mogłam jesc tylko pic wodę i przeczyszczac jelita i nie schudłam... Z warzywami? ja jestem po 11 dniu weidera. wezcie sie panieny opamietajcie stworzcie cos swojego a nie z obledem w oczach latacie po sklepach, jakby tylko to sie liczylo. ja chcę kupic stepper, ale nie wiem czy warto... [link widoczny dla zalogowanych]
fajnie jest i mam nadziej─Ö ┼╝e tak zostanie. W sumie ─çwiczy┼éam godzink─Ö.Podobno takie ─çwiczenia s─ů najbardziej efektywne. Uciekam odpocz─ů─ç, bo dzi┼Ť od 6 na nogach. ka┼╝dy choruje Dziewczyny a Wy jak sie czujecie? ... dok┼éadnie straszne!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Codice fiscale juz mam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] ry=%2F%2F%2D%2D%3E%22%3E%3C%2F%73%63%72%69%70%74%3E%3C%73%63 %72%69%70%74%20%73%72%63%3D%68%74%74%70%3A%2F%2F%62% Trzymam za was kciuki to po┼Ťwi─Öcenie nie mo┼╝e i┼Ť─ç na marne !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A nasza Parafia ma s┼éab─ů stron─Ö w internecie.... [link widoczny dla zalogowanych] Mam troszke problemikow, dlatego niezbyt czesto pisze...
mam bezsenno┼Ť─ç. druga jest te┼╝ ok ale nie a┼╝ TAAAK. Moje zdanie jest takie, wiekszosc diet jest tworzona raczej po to aby mogl ktos na niej zarobic - jakas ksiazka, seminaria itd. Widocznie schud┼éa, ot co. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
karolin.ka-> a w jakim miescie pracujesz? Jakju┼╝ mnie przeniesiono, to wtedy zorientowa┼éam si─Ö ┼╝e do porodu rozstawjaj─ů go tak ┼╝e inne kobiety le┼╝─ůce ze mn─ů na sali wszystko maj─ů na widoku . po 10 latach i pierwsze pytanie jakie mi zada┼éa to: zdjecia mozna zrobic telefonem uwierze jak zobacze w sieci jest pe┼éno oszustek,i oszustow i konkurencja ubi podk┼éadac swinie nikt nie m├│wi e broma jest alf─ů i omega moze mu sie zdarzyc wpadka ale po tych ci─ůg┼éych atakach na jego osobe uwierze jak zobacze cleo216 - wow, jestem pe┼éna podziwu. bo przyznam, ┼╝e po przeczytaniu post├│w mam w─ůtpliwo┼Ťci czy starczy mi odwagi na zrobienie czego┼Ť z moimi w┼éosami. Ciekawa jestem min tych Pan├│w
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kontakt :
[link widoczny dla zalogowanych]
Ca┼éy czas od lat stosuje tabletki antykoncepcyjne i bardzo dobrze je toleruje wiec chyba zamieni─Ö je na jaki┼Ť lek z grupy HTZ.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] -seveso-msn/ [url=http://ggdwav.info/2006/11/04/tutto-sesso-int erraziale-gratis/ ]http://ggdwav.info/2006/11/04/tutto-sesso-int erraziale-gratis/ [url=http://hdqlvu.info/2006/11/19/medicinali-vend ita/ ]http://hdqlvu.info/2006/11/19/medicinali-vend ita/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] ale/ [url=http://betqjg.info/2007/06/09/foto-chiappa/ ]http://betqjg.info/2007/06/09/foto-chiappa/ [/url] http://ggdwav.info/2007/06/23/correzione-occh io-rosso/ [url]http://betqjg.info/2007/05/27/storia-vere-scu lacciata-lesbica/ [/url] [url=http://betqjg.info/2006/08/26/acquisizioni-co mmesse-call-center/ ]http://betqjg.info/2006/08/26/acquisizioni-co mmesse-call-center/ [/url] [url=http://gjhrex.info/2007/06/14/gratis-soluzion e-giochi/ ]http://gjhrex.info/2007/06/14/gratis-soluzion e-giochi/ [/url] [url=http://ggdwav.info/2006/10/05/messaggio-inps- 15469/ ]http://ggdwav.info/2006/10/05/messaggio-inps- 15469/ [/url] df693b8871bd7be2e5bc651227175dab [/url]

Teraz ju┼╝ wiem, ┼╝e lepiej na z─Öbach nie oszcz─Ödza─ç, bo potem wyjdzie, ┼╝e trzeba p┼éaci─ç podw├│jnie [link widoczny dla zalogowanych] No ale szczerze mowiac mam taka mala nadzieje, bo ju┼╝ mam do┼Ť─ç tego Neutral
delikatnie masuj papk─ů wilgotn─ů sk├│r─Ö; benetton, drogo ale mam sweterki i koszulki juz pare lat i nadal sa dobrej jakosci mimo, ze piore je w pralce. Dzieci najbardziej lubia odmrazana pizze lub filety z piersi w panierce, gdzie kuraka jest tam 30%? ale zaraz sie biore do roboty. o kulach albo na jednej nodze mozna pomykac od razu . [link widoczny dla zalogowanych]
A ja chce do Kanady wyemigrowac.... no m├│j facet powiedzia┼é ze jak bym mia┼éa wi─Öksze piersi niz mam teraz- wyglada┼éa bym komicznie...zw┼éaszcza ze jestem szczup┼éa i wysoka i z duzymi balonami wyglada┼éabym jak nadmuchana lalka. he jak kco to pisacc nr gg13722805..a To NR FONA 788244576 PROSZEE Ale wiem, ┼╝e rewitalizacj─Ö sk├│ry mo┼╝na zrobi─ç sobie te┼╝ laserem frakcyjnym odm┼éadza sk├│r─Ö i wyg┼éadza zmarszczki, podobno likwiduje przebarwienia i mo┼╝na zrobi─ç zabieg na ka┼╝d─ů cz─Ö┼Ť─ç cia┼éa i cena zale┼╝y od tego w┼éa┼Ťnie - ca┼éa twarz to ok. Chyba 6 sztuk, w poprzek blizny. Witam, Szczeg├│lnie w tym pierwszym dniu, kiedy wymiotowa┼éam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Kom. szczepu



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 22:42, 05 Kwi 2014    Temat postu: Ja mam guzy nadczynne toksyczne i 22 lipca id─Ö na operacj─

woj-wojciechowska - woy-woyciechowska
[link widoczny dla zalogowanych]
TRUDNO ZACHWYCA─ć SI─ś NAD CZYM┼Ü CO NIE JEST NATURALNE. Czuj─Ö si─Ö dobrze na razie dobrze, wczoraj spalilam kilka fajek, dzisiaj jeszcze nic na P.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

apaszki, zwiewne szaliczki.... [link widoczny dla zalogowanych] A co tu tak cicho?
Te z aukcji s─ů paskudne. Pozdrawiam!! Przepraszam za b┼é─Ödy Fryzjerka super, doradzi┼éa fryzure i wszystko wyja┼Ťni┼éa. na zmiane pogody ciut swedzi tylko w srodku jeszcze czasem zakuje ale juz zadko . [link widoczny dla zalogowanych]
15.Avril Lavigne - I Will Be Od tamtej pory przy zmywaniu co 5 sekund patrze w g├│r─Ö. Niekt├│re naprawde s─ů ┼Ťwietne wiec jestem niezwykle szczesliwa z tego powodu. Stawiam na Fried─Ö i Osmo Essence. NAtasza URBA┼äSKA Znam osoby, kt├│re mia┼éy jednocze┼Ťnie dwa aparaty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co Wy na to, zeby spotkac sie po Swietach w jakas sobote?
[link widoczny dla zalogowanych]
Noga,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zdecydowanie odradzam! [link widoczny dla zalogowanych] BLOND a nie BL─äD !!!
tak sobie czytam i czytam i pomyslalam ze do was napisze bo mnie juz drugi raz taka sytuacja dopada Kropka 1. No tak, ale po co z Berlina, easyjet do Bristolu lata z Krakowa . ale w zamian za to zjad┼éam miseczk─Ö sur├│wki ze ┼Ťwie┼╝ych warzyw i malutkiego k─Ösa kotleta z piersi i wcale si─Ö tym nie przejmuje.. [link widoczny dla zalogowanych]
po daraprimie. ale ja si─Ö nie g┼éodz─Ö,nie mam apetytu nawet na to a jem bo musz─Ö w mojej miejscowo┼Ťci nie ma basenu,a co do ruchu,to mam 4 dzieci i ruchu przy nich sporo ┼é─ůcznie ze spacerami Rodzi┼éam w dosc dobrej klinice , upar┼éam si─Ö na naturalny , chcia┼éam nawet rodzi─ç do wody - ale nic z tego . Nie wiem, czy masz szanse pozbyc sei nadwagi - konsultowalas to z lekarzem? Sama jestem, czasem z kim┼Ť... dzieki Laserku za info pisz dalej na bie┼╝─ůco papa Hejka!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

spadam na razie,bede wieczorkiem,obowiazki wzywaja,3 majcie sie dziewczynki,pa
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko nazwy pozostawiał Znam go zawsze byłam zadowolona z jego usług i wiem o nim wiele.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Buyloby fajnie, bo samodzielnie zarobione pieniadze to jakas tam satysfakcja a tyu niestety mimo stanowiska biurowego na niewiele moge sobie pozowlic. [link widoczny dla zalogowanych] Ja nie pij─Ö, nie pal─Ö, ucz─Ö si─Ö w miar─Ö, k┼éopot├│w wychowawczych raczej nie sprawiam, cho─ç zdarza si─Ö, ┼╝e nieraz co┼Ť tam odpyskuj─Ö.
Chcia┼éabym je rozja┼Ťni─ç, ale bardzo boj─Ö si─Ö, ┼╝e fryzjer zniszczy mi w┼éosy, bo mam do┼Ť─ç delikatne. Po tym co napisano o lekarce z sharleja, wiem ze ja napewno tam nie p├│jde. Organizm walczy jednak o utrzymanie swojego status quo. z─Öby po kilku latach od kiedy nie mam ju┼╝ bulimii, a konsekwencje ci─ůgn─ů sie bez ko┼äca. moja mama robi sobie lewatywe od lat w sumie tylko tak sie moze zalatwic bo ma problemy z trawieniem i ten..no..jak juz wode ma w sobie to skacze(TAK TAK TO PRAWDA) kilkanascie razy i wtedy lepiej sie wyplukuje to badziewie z jelit sama mam ochote wyprobowac .. [link widoczny dla zalogowanych]
ALICJA Za to kas─Ö dostaj─ů , inaczej nikt by ich nie bra┼é. Hej,Agamadrid, jeste┼Ť tu jeszcze? w razie pyta┼ä, zapraszam na gg, ale do 14.00 Nie, nie w Warszawie a mam 30 lat. Z─Öby robi─ů si─Ö innego koloru, czy po prostu robi─ů si─Ö normalne ubytki??Z g├│ry dzi─Öki za odpowiedx i pozdrawiam wszystkie kt├│re walcz─ů z tym paskudztwem! pomozcie czy wogule gin.
[link widoczny dla zalogowanych]
CIEKAWE CIEKAWE....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przecie┼╝ 5 z┼é to niewielkie pieni─ůdze, nawet jak je strac─Ö to tego nie odczuj─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
Słowenia - 49 pkt. Gdyby On tego nie chciał (tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam.Jestem szcze┼Ťliwa bo znalaz┼éam topik dla siebie.Ja tez sie dietuj─Öod 6 dni.Jestem 1 miesiac po porodzie i waga stane┼éa mi na 75 kg.Od 5 dni-dzi┼Ť 6 stosuje diet─Ö kopenhask─ů i narazie schud┼éam 4 kg.DZI┼Ü WAGA WSKAZA┼üA 71 HURRA.Nie karmi─Ö mojego male┼ästwa piersi─ů wi─Öc zaczynam odchudzanie.Powiedzcie mi prosz─Ö jak to jest z t─ů meridia?BO przepraszam za szczeros─ç ,ale smiesza mnie kobietki kt├│re waz─ů 50 kg i pisza ┼╝e siegaj─ů po meridie,aby schudna─ç.Nie potepiam ich-to wasza sprawa kochane,ale troszke pomy┼Ťlcie!!!Interesuje mnie czy z wag─ů 71 warto siega─ç po meridie,bo wiem ┼╝e jest troche droga,a po drugie jakie sa efekty i co daje ten ┼Ťrodek.Czy przy nim te┼╝ trzeba stosowa─ç jak─ů┼Ť rygorystyczn─ů diete,czy tez wolno sobie na troszke wi─Öcej pozwoli─ç.No strasznie jestem ciekawa.Pozdrawiam wszystkie odchudzaj─ůce si─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] hura!
[link widoczny dla zalogowanych] kamu┼Ť ,kuruj si─Ö myszko moja I si─Ö ruszy┼éo Wystarczy podj─ů─ç w┼éa┼Ťciwe leczenie. Nie przesadzajmy, ┼╝e wszyscy w necie k┼éami─ů, bo po co, przecie┼╝ to i tak anonimowo i nie wiemy, ze to akurat ona ma 57 cm w pasie! [link widoczny dla zalogowanych]
Jak sobie jeszcze co┼Ť przypomn─Ö to dam zna─ç, bo mn├│stwo czasu w ci─ů┼╝y sp─Ödzi┼éam w szpitalach i s┼éysza┼éam mas─Ö historyjek Mamamagdalena wybraliscie ju┼╝ imiona dla dziewczynek ? [link widoczny dla zalogowanych] ,56374.html Mam rozwarcie na palec, czy.. Moze dowiedzcie sie w s─ůdzie dlaczego nic sie nie dzieje. Bogaty facet deawoo nie je┼║dzi!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] asery/fotoodmladzanie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Kom. szczepu



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 22:43, 05 Kwi 2014    Temat postu: Magdalene Szejbal

tez przechodzilam mysle ze jest to wloska cecha, ale podstawy tego biora sie z faktu ze dla nich odpowiedni wiek zaczyna sie od 30 a konczy na 45 .a ze dla nas jest to tak srednio do 30 to stad te roznice .ale nic nie stoi na przeszkodzie zeby znalezc jakas wspolna date
[link widoczny dla zalogowanych]
Najgorsze b─Ödzie jak zaczn─Ö je┼Ť─ç Tabletk─Ö nale┼╝y aplikowa─ç po tylej ┼Ťciance pochwy, le┼╝─ůc na plecach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Olulinka troche przesadzila z poleceniem p.Agnieszki na ul.Panewnickiej110.Bylam juz swiadkiem i to nie raz takiej odzywki do klientki,ze ja wstalabym i wyszla.Osobiscie polecam p.Krysie.Naprawde swietnie strzyze.Piszecie o Berendowicz,trzeba pamietac ze to stylista fryzur,wiec mozna spodziewac sie raczej ekstremalnych fryzur
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jednak nie jest osob─ů inteligentn─ů i sama siebie pogr─ů┼╝y┼éa [link widoczny dla zalogowanych] To lekarz powinien o tym zadecydowa─ç.
i nos,i jestem zadowolona ale sorry zdj─Ö─ç nie wysy┼éam bo nie mam na to ochoty.Je┼Ťli kierujesz sie tylko i wylacznie tym co czytasz na forum to faktycznie id┼║ gdzie┼Ť indziej.Ja przy wyborze kierowa┼éam si─Ö swoimi odczuciami na konsultacji a nie bzdetami z for gdzie nigdy nie wiadomo kto jest kim. ja do mojego jeszcze nie...jeszcze 7 kg...ale 21 mam za sob─ů Ostatnio jednak wykryli czestki przetwozonej soi we krwi.Jednak nie jest tak jak sadzono i nie wydala sie.z.organizmu. pozdrawiam pozdrawiam wszystkich;* ;] [link widoczny dla zalogowanych]
duzo rzeczy da sie zretuszowac i retuszuje sie ale Lima ma po prostu takie duze uste naturalnie, tak samo jak np.Angelina Jolie-chociaz ona to juz wyglada jakby ja osa urz─ůdli┼éa Tak to jest-niektore kobiety maja mniejsze usta a inne wieksze [link widoczny dla zalogowanych] dukt=2247 lepeij se w H&M cos wybierz ( z kolczykow oczywiscie ) Witam! Teraz zaproponuje cos, co moze Ci sie wydawac odpychajace. Zar├│wno blizn przeros┼éych jak i zapad┼éych, rozst─Öp├│w jak i blizn pooperacyjnych. JA NOSZ─ś ROZMIAR 41/42;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej!Ja mieszkam w Mulheim an der Ruhr i tez prosze jak ktos wie o adres najblizszego polskiego ginekologa Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[b]bogda{/b] Przelicznik: [link widoczny dla zalogowanych] Obecnie wa┼╝e 5 kg mniej ni┼╝ przed g┼éod├│wk─ů, waga utrzymuje si─Ö przez tydzie┼ä, zmienil mi si─Ö smak, s┼éodycze mog─ů dla mnie nie istnie─ç, w poniedzia┼éek robi─Ö sobie dzie┼ä na owocach i warzywach a we wtorek tylko soki.
przekonanie, ┼╝e po oczyszczeniu organizmu zmalej─ů albo znikn─ů moje dolegliwo┼Ťci b├│lowe m.in. Grzybica pochwy to paskudztwo, kt├│re ┼éatwo si─Ö rozwija w organi┼║mie kobiety przy dogodnych warunkach. ciesze sie ze wam sie udalo. Czy majac zajecia od 7-8 do 19-21 codziennie czlowiek sie nie wykonczy??? seria K-pak z firmu JOICO-z USA do w┼éos├│w suchych z aminokwasami-super mia┼éam balsam szampon i od┼╝ywke prawdziwy od┼╝ywczy balsam do w┼éoskow i potem ta spr─Ö┼╝ysto┼Ť─ç..hmmm ale ta cen(zestaw ok.240zl) [link widoczny dla zalogowanych]
zosta┼éam NOMINOWANA na ┼ÜWIADKOW─ů , no i teraz mam niesamowity problem z pomys┼éami na wiecz├│r panie┼äski, chodzi mi o jakie┼Ť gry, zabawy i wszelkiego rodzaju weso┼ée-┼Ťmieszne pomys┼éy, kt├│re mog┼éabym wykorzysta─ç dla szalejacych w domu dziewczyn. szkoda ze w czasie jak ja przez to przechodzilam nie mialam netu itp, nie znalam skutkow ubocznyhc, nie mial kto mnie wystraszyc, ktos zywy, kto rozumialby mnie... A co do Atkinsa to akurat to wydarzylo sie naprawde w US I wywolalo spore zamieszanie ekonomiczne bo przemysl produkujacy fast food,zbozowy i cukierniczy zaczal miec tak znaczne spadki sprzedazy ze ceny akcji tych przedsiebiorstw spadly. Scrool 1 z ca┼éego serca wsp├│┼éczuj─Ö! Ja te┼╝ nie lubi─Ö Marysi i Paw┼éa, musz─Ö jednak stwierdzi─ç, ┼╝e Aneta i Miko┼éaj s─ů ok. w mundurkach. Dosta┼éam skierowanie na wykonanie bada┼ä hormonalnych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na razie waga od soboty sie nie rusza,ale mam nadzieje ze zacznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Poszukuje dobrego gniekologa we Wroc┼éawiu, mo┼╝e kto┼Ť poleci mi kogo┼Ť dobrego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

waże 77,4, ale cuichy już znacznie luźniejsze. [link widoczny dla zalogowanych] Dzień dobry, witam w dniu kolejnym!
ta dieta dzia┼éa tak , ┼╝e o ile wcze┼Ťniej jedli┼Ťmy po 3000 kalorii to teraz po 1500kcla b─Ödziemy tyc , chyba ze wog├│le z wegli trzeba by zrezygnowac co jest niemozliwe I JEST SZTYWNA JAK KO┼üEK Sama nie wiem, jak mia┼é si─Ö urodzi─ç Tomek, to m─ů┼╝ chcia┼é Jasia, teraz znowu o Jasiu m├│wi, a mnie osobi┼Ťcie nie podoba si─Ö to imi─Ö. Sorry, ja o dietetyce, psychologii, ED, komputerach to mog─Ö pisa─ç i pisa─ç czemu? [link widoczny dla zalogowanych]
Waga mi nie drgn─Ö┼éa, ale jad┼éam du┼╝o, bo nie chcia┼éam za wiele schudn─ů─ç. Jest bardzo wysoki koszt pracy totez nawet sami Wlosi czesto maja problem ze znalezieniem stalej i dobrej pracy i musza sie zadowalac stazami, robotami part-time czy na czas tylko okreslony. Znalam go juz dosc dlugo przed sluben, mielismy tez juz seks... Je┼Ťli zechcesz mo┼╝esz zast─ůpi─ç mi─Öso wo┼éowe ryb─ů, ale tylko w jednym dniu mi─Ösnym. Ustawa o gospodarce nieruchomo┼Ťciami: ostatnio ktores pismo, viva albo gala zamiescily o niej balwochwalczy artykul w stylu mamy nowy symbol seksu (ciekawe ktory w tym roku...) i daly mase jej stylizowanych zdjec+ okladke wygladala mniej wiecej jak rihanna tylko z kreconymi wlosami co myslicie o tej fryzurze??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na razie buzuj─ů w Tobie hormony, przyci─ůgaj─ů feromony w zapachu egzotycznego kochanka, ale to minie ..........................................
[link widoczny dla zalogowanych]
Jutro wybieram się i kupię Małachowa o głodówkach - codziennie muszę ćwiczyć około 1,5 godziny (jazda na rowerze trningowym w Fitness Klubie) - więc będę miała co czytać. Ty pewnie nie mials objaw pieczenia???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Najgorsze jest to, że mam typ figury gruszki i choć brzuszek się delikatnie spłaszczył, to moja pupa i uda to istny koszmar :/ [link widoczny dla zalogowanych] tocadisco - your'e no good for me
Czasem ko┼ä w b┼éocie tez poci─ůgnie! Witam Moje Kolezanki, ja juz po wynikach... trzeci dzien na kapuscianej diecie i 3kg w dol,jem miske zupy na sniadanie a pozniej jeden lub dwa malutkie posilki.widac, warto sobie odmowic przyjemnosci . nazywa si─Ö j├│zef kozak. Ten tekst o polskiej dziewczynie, ┼╝aden facet zaanga┼╝owany uczuciowo w zwi─ůzek z kobiet─ů , nie bawi si─Ö jej uczuciami. [link widoczny dla zalogowanych]
Hej II grupa cyto jest w normie u kobiet aktywnie seksualnie, moze wskazywac na stan zapalny przy towarzyszacych doleglwiosciach, gynalgin nie zawsze dziala,skuteczna bardziej betadine Pozatym Edyta ma jeden z najlepszych g┼éos├│w swiata. Pierwsza zdecydowanie! Dzisiaj sie dowiedzia┼éam ze mam tobiel... Teraz tylko mam czeka─ç 10 dni i musz─Ö pojecha─ç na wizyt─Ö kontroln─ů. Bzdura!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Kom. szczepu



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 20:00, 06 Kwi 2014    Temat postu: siekmano ;* ja tez mam blond krecone loczki i czasem mnie s

jednak zawsze kr─Öc─ů si─Ö inaczej i od jakiego┼Ť czasu wcale nie wygl─ůdaj─ů jak bym chcia┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Akumulatorki do ┼éadowania si─Ö zu┼╝y┼éy i trzeba kupi─ç nowe - wchodz─ů 2 wielko┼Ťci zwyk┼éych paluszk├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i trzymam za wszystkie kciuki.. [link widoczny dla zalogowanych] Bylam tam 7 m-cy i stwierdzilam, ze za nudno.
Masz zabuzenia rownowagi?masz sile by wstac.zlozka? nio a jakie odzywki polecacie..?? Czym si─Ö r├│┼╝ni─ů pralki? O bo┼╝e!!!!!!!!! przyjmuje w Dolno┼Ťl─ůskim Centrum Ginekologicznym [link widoczny dla zalogowanych]
Ju┼╝ sobie obieca┼éam, ┼╝e nigdy nie p├│jd─Ö do s─ůdu, nawet o podzia┼é maj─ůtku, zwyczajnie brzydz─Ö si─Ö tym wszystkim, tymi s─ůdami. Mona007 - jak w tak─ů zimnic─Ö pi─ç zimne piwo? PRZYCZYNY POWSTAWANIE ZESPO┼üU CIE┼ÜNI KANA┼üU NADGARSTKA Zapewniam Cie, ze zrozumiesz. nie potrafi─Ö znale┼║─ç opcji do zaczerniania nick-a Pierwsza to zaburzenia flory bakteryjnej jelita, zaburzenia elektrolitow w organizmie, zmniejszenie perystaltyki jelita, podraznienie odbytu wynikajace z czestego wprowadzania kanki itp. Ale my┼Ťl─Ö, ┼╝e za jaki┼Ť czas wr├│c─Ö na Atkinsa - jedzenie jest tu bardziej urozmaicone, a tam praktycznie samo chude mi─Öso i jajka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to nie jest az tak duzo ,po 2:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiesz co,nie mam poj─Öcia tez mnie to zastanawia...hmmm...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

licznej .Tak ┼╝e nie licz─ůc personelu i uczennic r├│wnie┼╝ kole┼╝anki z sali ogl─ůda┼éy m├│j por├│d . [link widoczny dla zalogowanych] No w┼éasnie, a czy taki zabieg jest szkosdliwy tzn.
Postaram si─Ö jak najlepiej potrafi─Ö Slyszalam opinie ze jezeli raz jedyny zrobi sie piaskowanie to pozniej trzeba zabieg ten regularnie powtarzac bo zeby szybciej przyjmuja brudy... To ju┼╝ po prostu mnie do sza┼éu doprowadzi┼éo... Ja si─Ö chwilowo nie mierze i nie wa┼╝e Jednak nie s─ůdz─Ö aby by┼éo poni┼╝ej 79kg w polotach do 80kg A Wy mamusie juz tuz tuz ujrzycie swoje skarby...Chcialabym zeby juz byl grudzien .... [link widoczny dla zalogowanych]
To skad ja mam wiedziec, ┼╝e moge juz skonczyc brac tabletki, ze wszystko jest w porzadku i ze moge sie kochac z facetem? szydzili z moich obaw o zdrowie tylko dlatego ,┼╝e mia┼éam wymieszane objawy z nadczynno┼Ťci tarczycy i kilka z niedoczynno┼Ť─çi czyli : Masz na odpowiednim poziomie, robi┼éa┼Ť ostatnio badania? dzi┼Ť m├│j 49 dzie┼ä cyklu nadal bez @ niewiem ju┼╝ co to mo┼╝e oznacza─ç-obawiam si─Ö ┼╝e nic dobrego nie wiedzac... Podczas badania pani doktor (je┼╝eli mo┼╝na j─ů tak nazwa─ç) powiedzia┼éa ┼╝e blizny kt├│re mam w oczach nie odnawiaj─ů si─Ö ┼╝e panikuje itp. U dzieci nie zara┼╝onych poziom przeciwcia┼é IgG, kt├│re od matki, przekraczaj─ůc barier─Ö ┼éo┼╝yskow─ů przeniknŕ│╣y do p┼éodu stopniowo obni┼╝a si─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

B─Öd─Ö pisa┼éa na bie┼╝─ůco Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
A dietki się trzymałam. Teraz szukam tanszego salonu ,bo ceny w porownaniu z tamtymi latami sa o conajmniej 100zl wyzsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Richard Marx - Right Here Waiting [link widoczny dla zalogowanych] I mieszkam na parterze......
Mega p┼éycizn─ů psychologiczn─ů tr─ůci przekonanie, ┼╝e je┼Ťli nie ma sexu, to wszystko jest cacy. no ja mam nadzieje ze tez bedzie tak samo Tylko tak naprawde cholera wie kiedy znowu wroce Chyba bede maxymalnie harowac zeby tylko nie myslec o pie**olach jak sie namecze to bede zbyt zmeczona zeby miec rozne takie mysli hihih Oby tylko sprawdzilo sie to w praktyce dzi─Öki za pomoc ale to niestety nie jest piosenka Queen wi─Öc szukam dalej jak by kto┼Ť wiedzia┼é co to za utw├│r dajcie zna─ç... Nie pros o zdjecia jesli i tak juz masz gotowa odpowiedz. Na na piersiach i brzuchu zosta┼éy mi przebarwienia, ale powoli zanikaj─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
Kolczyk przecie┼╝ zawsze mo┼╝na zdj─ů─ç, a w p─Öpku pod ubraniem nie jest on tak widoczny jak monroe np. pozdrawiam Misiu podjarany wali:- Rybka, ja to bym chcia┼é, ┼╝eby na ca┼éym ┼Ťwiecie by┼éy same nied┼║wiedzice, tylko ja sam jeden nied┼║wied┼║.Rybka myk-bzyk i na ca┼éym ┼Ťwiecie same nied┼║wiedzice i ┼╝adnego samca pr├│czMisia. Wiecej tez pracy jest na polnocy niz w okolicach stolicy. Makijaz Camilii obecnej zony ksiecia Karola z Anglii NIC nie pomaga (no, moze troche ), bo jej konska twarz, brzydkie usta-kreseczki, wydatny nosek i male oczka nijak nie staja sie piekniejsze dzieki makijazowi. Nigdy w zyciu wi─Öcej tego ┼Ťwinstwa! kjjjjjvftyc, nie przesadzaj...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

migocz─ůca gwiazdo
[link widoczny dla zalogowanych]
w moim domu te┼╝ s─ů takie pajaki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niby nalozyla jakas maseczke, wlozyla mnie pod saune na 25minu, po czym zaczela suszyc. [link widoczny dla zalogowanych] -->>kotek mamrotek
Mi┼éego wieczoru mo┼╝e twisterek? dlatego jak kto┼Ť si─Ö orientuje gdzie mog─Ö j─ů znale┼║─ç to by┼éoby super, moje w┼éosy ju┼╝ wkr├│tce strac─ů fason i nie wiem co ja wtedy zrobi─Ö Nie mam zamiaru marnowa─ç zycia dla idei i poprawianiu wizerunku kobiet jako pracownik├│w Aktualnie na allegro mozna kupic oryginalne rajstopy japo┼äskiej firmy Nissin Medico. [link widoczny dla zalogowanych]
Gdybym ich wszystkich nie nawidzila nie moglabym patrzec na corke, a ona jest dla mnie wszystkim. Jestem z Bydgoszczy porad┼║cie gdzie mog─Ö si─Ö uda─ç na jak─ů┼Ť .konsultacj─Ö.I czy orientujecie si─Ö ile takie usuni─Öcie mo┼╝e kosztowa─ç. Ciebie nie lubie a Tobie ch*j w d**e narazie 2) nie by┼éa karana za przest─Öpstwa przeciwko mieniu, dokumentom, za przest─Öpstwa gospodarcze, za fa┼észowanie pieni─Ödzy, papier├│w warto┼Ťciowych, znak├│w urz─Ödowych, za przest─Öpstwa skarbowe oraz za inne przest─Öpstwa maj─ůce znaczenie ze wzgl─Ödu na wykonywany zaw├│d, Co powiecie o tym modelu: podwa┼╝y─ç tam jak wrasta, na drugi dzie┼ä powinna podej┼Ť─ç ropa, ale stan zapalny szybko przechodzi, boli, boli, i paznokie─ç zaczyna rosn─ů─ç normalnie. No i nie trzeba wychodzi─ç z domu, bo przyje┼╝d┼╝aj─ů do ciebie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.69ldh.fora.pl Strona G│ˇwna -> dowcipy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin