Forum www.69ldh.fora.pl Strona G│ˇwna www.69ldh.fora.pl
harcerstwo
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

No przygotowalam sie raz dwa i do gina.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.69ldh.fora.pl Strona G│ˇwna -> dowcipy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Kom. szczepu



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 22:22, 09 Kwi 2014    Temat postu: No przygotowalam sie raz dwa i do gina.

chcia┼éabym zacz─ů─ç t─ů diet─Ö;/
[link widoczny dla zalogowanych]
Hmmmm wysokie, niebieskookie, ambitne blondynki w niebieskich bluzeczkach Brzmi nie┼║le ............
To dopiero był odlot!
Jestem juz umowiona na wtorek w przyszlym tygodniu i troche sie denerwoje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to IMHO ┼Ťmiech na sali - nie maj─ů szans podtrzyma─ç nawet niewielkiego biustu. [link widoczny dla zalogowanych] na bezsenno┼Ť─ç cierpia┼éam bardzo d┼éugo i my┼Ťlalam, ┼╝e ju┼╝ nie ma dla mnie ratunku, ale jednak trafi┼éam we Wroc┼éawiu na lekarza kt├│ry zajmuje si─Ö leczeniem przy pomocy medycyny naturalnej i on poleci┼é mi rezonator biofotonowy bo jak mi to t┼éumaczy┼é, dzi─Öki niemu zostanie przywr├│cona harmonia w moim organizmie bo zosta┼é on ca┼ékowicie rozregulowany i wtedy dopiero wszystko wr├│ci do normy .
Zdecydowa┼éam si─Ö na zabiegi metod─ů roll-citu w Centrum Medycznym Krajmed w Warszawie. Organizm si─Ö uczy czerpa─ç cukier inaczej, ale tego ju┼╝ nie doczyta┼éam. A ramiona s─ů OK. Szukalm jakiegos lepszego testu ale wszystkie sa od 4 dni przed okresem a ze miesiaczkuje niezbyt regularnie to jeszcze musze poczekac pare dni. z bezsenno┼Ťci─ů jest jak z wszystkimi innymi przypad┼éo┼Ťciami naszych czas├│w - ci─Ö┼╝ko j─ů wyleczy─ç, bo nie potrafimy higienicznie ┼╝y─ç i higienicznie spa─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
jakich firm u┼╝ywancie? Widze, ze na weekend nas stad wymiotlo. Hej, bij ciapem Durny palant przylaz┼é z pepsi tam by┼é kierowc─ů, u nas by┼é sprzedawca, koordynatorem i zdegradowali go za mobbing nagrali┼Ťmy gnoja, teraz jest trenerem. Ja te┼╝ widzia┼éam jej zdj─Öcia z pla┼╝y i by┼éam mile zaskoczona. Wnowy rok wesz┼éam cztsta!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny, a ja twierdz─Ö, ┼╝e to nie o was ma chodzi─ç w czasie porodu, tylko o dziecko.
no nie wie┼╝e;/
U mnie og├│lnie ju┼╝ dobrze,chocia┼╝ jeszcze ┼Ťpi─Ö na wznak,wsparta na 2 poduszkach;pr├│bowa┼éam le┼╝e─ç na boku(jak zwykle),ale obawa o szwy kaza┼éa mi na- tych-miast wr├│ci─ç do pozycji na wznak,nie ma co szar┼╝owa─ç.G┼éowa do g├│ry ,Olala,s─ů zdecydowanie gorsze operacje ni┼╝ usuni─Öcie tarczycy.Trzymaj si─Ö,pozdrawiam serdecznie - dan47.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale b─Ödzie dobrze!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko ┼╝e i tak pewnie nikt w to tu nie uwierzy skoro nie widzi z kim rozmawia wi─Öc jaki sens si─Ö tak przedstawia─ç? ja do mojego jeszcze nie...jeszcze 7 kg...ale 21 mam za sob─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
O wynikach oczywi┼Ťcie was poinformuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pytajnik, [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Tydzie┼ä temu robi┼éam usg waginalne - wszystko w porz─ůdku na razie. Bros mnie to tylko podczas jednej rozmowy zapytano o moja wade a byla juz na nie jeden rozmowie kwalifikacyjnej i jedyne co mi przyszlo do glowy to ze jestem pedantyczna i czasami nadzbyt pedantyczna tam rzeczywi┼Ťcie nikt nie ma czasu na perfekcjonizm i wiesza mokre szmatki od razu w oknie Ci─ůgle si─Ö zastanowiam jak d┼éugo za pierwszym razem g┼éowdowa─ç?, co radzicie? [link widoczny dla zalogowanych]
Nie przejmuj si─Ö ┼╝e by─ç mo┼╝e nie b─Ödzie c├│rka jedyn─ů w klasie o takim imieniu.Takie samo prawdopodobie┼ästwo jest gdyby┼Ť da┼éa jak najbardziej Polskie imi─Ö! piszcie jak z korekta nosa u ww lekarza. Witam serdecznie... Poczytaj jeszcze raz dokladnie na temat diety Adkinsa Witam! Pomocy! ja na zaparcia polecam herbatk─Ö red slim tea czerwone opakowanie z dwoma paniami jedna puszysta a za ni─ů stoi laseczka mnie pomaga...
[link widoczny dla zalogowanych]
Ponczoszanka, napisz proszę jak dokładnie przeprowadzasz głodówkę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Też nie mogłam się zdecydować na lekarza, moim wyborem pokierował przypadek całkowity.pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moze jesli pojawiaja sie Wam na razie tylko takie drobne infekcje to probujcie sobie z tym poradzic u kosmetyczki, ale gdy pojawia sie Wam juz dzikie mieso, to trzeba to wyciac, bo to samo nie zniknie...
[link widoczny dla zalogowanych]

a jesli jezdzisz na rowerku z duzym obciazeniem to oczywiscie ze ci sie miesnie robuduja !!
[link widoczny dla zalogowanych]
A te┼╝ w┼éosy nie b─Öd─ů tak zniszczone jak po farbowaniu. do najprzyjemniejszych rzeczy to nie nale┼╝a┼éo..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Anna, Katarzyna maj─ů swoje ameryka┼äskie odpowiedniki i nikt nie udowodni sk─ůd ono si─Ö wywodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wydaje mi si─Ö to ani zdrowe ani przyjemne. [link widoczny dla zalogowanych] Pozostaje mi tylko czekac na wyrok.
Tzn. Kiedys slyszalam jak klientka byla nie zadowolona ze swojej trwalej, rowniez zostala potraktowana w ten sposob. Bede wdzieczna za wskazówki.. Zadanie jakie przed nim postawiłam nie było łatwe. Jak można po imionach oceniać ludzi ? [link widoczny dla zalogowanych]
Ciesz─Ö si─Ö, ┼╝e tu trafi┼éam, bo czytaj─ůc wasze posty mam wra┼╝enie, jakbym sama wszystkie napisa┼éa. Przed snem nie pij─Ö Coli, kawy i innych pobudzaczy. Jest to profesjonalna chemia do czyszczenia wyk┼éadzin i dywan├│w. Umiem? Tez jestem wlasnie ciekawa. Niekt├│rzy lekarze stoj─ů na stanowisku, i┼╝ toxo nie wywo┼éuje wi─Öcej ni┼╝ jednego poronienienia, co wydaje mi si─Ö racjonalnym bior─ůc pod uwag─Ö,┼╝e ilo┼Ť─ç przeciwcia┼é nie utrzymuje si─Ö stale na bardzo wysokim poziomie poziomie, ale z czasem opada. witaj,ja tez od wczoraj,zapraszamy
Wsiadamy do naszego autka, po uprzednim zamontowaniu 'naładowanego' akumlatora, M odpala a tu nic.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zycze powodzenia!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
S─ů te┼╝ ┼╝ele z enzymami ┼Ťliny pijawki w┼éanie na cellulit za jakie┼Ť 20 z┼é i chyba sobie kupi─Ö.
jutro juz bede wszystko wiedziec to ci napisze...
[link widoczny dla zalogowanych]

ps dopisek ten stan zapalny jest na dole paznokcia (nie z boku) pozdrawiam i bardzo czekam.
[link widoczny dla zalogowanych]
i kto┼Ť mi powie ┼╝e to nie jest wina religii i obyczaj├│w w niej panuj─ůcych ??? Znacie jakie┼Ť dobre szampony, kt├│re dzia┼éaj─ů troszk─Ö d┼éu┼╝ej ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
1) dlaczego pani szuka pracy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja zaczynałam z Jillian Michaels - 30 day shred.

Sama u┼╝ywam to wiem. [link widoczny dla zalogowanych] czuje sie jakbym wypila z 7 kaw, nakrecona jak maly samochodzik
i wszystko zale┼╝y od lekarza...chodzi┼éam prywatnie to i operacj─Ö szybciej mia┼éam i wcale nie czeka┼éam bo jednak mo┼╝na w wyj─ůtkowych przypadkach.Pragn─Ö te┼╝ doda─ç ,┼╝e jak zacz─Ö┼éam robic badania no i wizyty prywatnie wyda┼éam w jednym miesi─ůcu 1000 z┼é to z kosztami paliwa.Wcze┼Ťniej chodzilam do dentysty z c├│rka i nast─Öpne 1000 z┼é i co jeszcze za operacj─Ö mia┼éam placi─ç??bez sensu bo to i tak duzy wydatek. pozdrawiam!! Witam wszystkich. Ze jak nie przerwa┼éo torebki to dobrze i nie przerzuca si─Ö dalej bo zosta┼éo cale usuni─Öte przez lekarza. Je┼╝eli w ┼Ťwiecie uczu─ç wyrzekasz si─Ö czego┼Ť ÔÇö to zrastasz si─Ö z tym na zawsze. [link widoczny dla zalogowanych]
Kaza┼éa sie pojawi─ç za 2 tygodnie. hahahaha rzeczywi┼Ťcie z ta koloratka to mia┼é by─ç hipotetyczny przyk┼éad kelnera w muszce (semej muszce), ale wy oczywi┼Ťcie i tak wiecie swoje i wszystko na serio hmmmmm Chyba najbardziej si─Ö tego boj─Ö, ze nie b─Öd─Ö mog┼éa si─Ö pohamowa─ç i rzuc─Ö si─Ö na jedzenie. ja szosteczke zaczynalam chyba z milion razy ale nigdy nie udalo mi sie dojsc do konca, zawsze wylamywalam sie 1 dniem (albo zapomnialam, albo imprezowalam ) Nie mia┼éa┼Ť powodu by cierpiec katusze przed g┼éupim wyj┼Ťciem po bu┼éki, wi─Öc nic juz nie pisz najlepiej, jak nabierzesz do┼Ťwiadczenia to wr├│─ç. Toska na wycieczke zawsze si─Ö mozesz wybra─ç bez m─Ö┼╝a- moze by─ç ciekawie Mi┼éego czwartku ┼╝ycze. druga opcja piekne loki, lsniace...
[link widoczny dla zalogowanych]
biednych kudełkach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.69ldh.fora.pl Strona G│ˇwna -> dowcipy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin